Henkilöbrändäystä Mäkkäriyrittäjälle
Bonde aloitti syksyllä 2021 yhteistyön Rauman ja Porin McDonald’s-yrittäjän Johanna Junkkarin kanssa.
Brändi-ilme leirintäalueelle
Bonde uudisti karavaanialue Rairannan nettisivut sekä loi markkinointilogon, graafisen ohjeiston ja Canva-pohjat.
Vaikuttavuutta sisäiseen viestintään
Bonde ja Raumaster tekevät tiivistä yhteistyötä Raumaster-lehden toteutuksessa. Lisäksi Bonde on ollut suunnittelemassa Osaaja oikeassa paikassa -rekrytointikonseptia sekä uudistanut Raumasterin ja konserniin kuuluvien Raumaster Paperin ja Rauameisterin nettisivut
Soljuvaa viestintää logistiikkakonsernille
Logent halusi kehittää omaa ulkoista ja sisäistä viestintäänsä, ja valitsi kokonaisvaltaisen viestinnän kumppanikseen Bonden vuoden 2018 alussa.
Vaikuttavaa videotuotantoa kaupungille
Bonden on tehnyt yhdessä Rauman kaupungin kanssa videotuotantoa useamman kerran.
Videosarja yhteisöllisyydestä ja unelmista
Bonde toteutti yhteistyössä Rauman Lukon kanssa videosarjan, jossa tuodaan esille sinikeltaisen yhteisön ylpeyttä ja tunnesidettä seuraa kohtaan.
Mittasuhteilla leikittelyllä mielenkiintoa
Bonde loi Europortsille ”Kevennä taakkasi meille” -konseptin, jossa leikitään mittasuhteilla ja samalla viestitään haluttuja asioita erottuvasti.
Arvot esiin erottuvalla tavalla
Bonden Project Tubelle luomassa konseptissa laitettiin metalliputket uuteen uskoon, tutuilla muodoilla esitettiin halutut arvot uudella, erottuvalla tavalla. Näin tehtiin metalliputkesta mielenkiintoinen, ja lupaus kiteyttää asiakashyödyn: Your tube to success.
Sanaleikillä huomioarvoa lääkärikeskukselle
Satakunnan alueen johtava lääkäriasema halusi nostaa tunnettuutta ja huomioarvoa. Lääkärikeskus Minervalle luotiin “Hoituu.”-konsepti, ja yritys aloitti viestinnän strategisen kumppanuuden Bonden kanssa.
Nykyaikainen ilme perinteikkäälle konditorialle
Kontion kahvila ja leipomo on toiminut Raumalla yhtäjaksoisesti vuodesta 1959. Ajatus ”vaalimme perinteitä ja kehitämme uutta” konseptoitiin houkuttelevalla tavalla puhuttelemaan kaikkia asiakkaita. Oman aikansa vaikuttajille – Makuasioita vuodesta ´59.
Jos kurnii valitse kurmee
Wanhan Rauman Kellarin ”Voittaa arjen” on houkutteleva lupaus, ja huomio kiinnittyy oikeaan osoitteeseen tehokkaalla konseptilla: käytetään kaikille tuttuja sanoja ja sanontoja, jotka liittyvät arkeen sekä ravintolaan.
Pilkettä ravintolan viestintään
Bonde suunnitteli Buena Vistalle viestinnän konseptin, jossa käännettiin vasta-sanan sisältävät sanat ja yhdyssanat muotoon vatsa, näin saatiin tuttuja sanoja uusilla merkityksillä.
Elämyksiä Lukko-perheelle
Bonde on toteuttanut Lukon sosiaalisen median viestintää kaudesta 2017-2018 alkaen ja on myös Rauman Lukko Oy:n kaikkien liiketoimintojen strateginen viestintä- sekä mainostoimistokumppani.
Rehellisen aito video sahaprojektista
Bonde konseptoi Metsä Fibren sahaprojektille videosarjan, jonka ensimmäinen osa esitettiin Suomen Metsäyhdistyksen virtuaalitilaisuudessa syksyllä 2020. Videon nimi on Pöytä on katettu ja sen pääviesti on, että maailman modernein saha rakentuu yhdessä ison tekijäjoukon kanssa.
Loistoa valotaidetapahtuman markkinointiin
Bonden visuaalinen suunnittelija Mikko Ollikainen loi Lumen-valotaidetapahtumalle ilmeen. Samalla tapahtuma sai nimekseen Lumen.
Brändi globaalille teknologiayritykselle
Yhdysvaltalainen globaali teknologiayritys Pitney Bowes myi Ruotsin, Suomen, Tanskan, Norjan, Sveitsin ja Italian liiketoimintansa alkuvuodesta 2019. Uudelle yritykselle tarvittiin kokonainen brändi-identiteetti nimestä visuaaliseen ilmeeseen ja logoon.
Uutta näkökulmaa voiteluaineiden myyntiin
Konseptissa näkökulman on hyvä olla vähän erilainen, huomiota herättävä, hassu, erottuva tai muuta, joka pysäyttää ja kiinnittää huomiota. Kendallin kohdalla näkökulmaksi valikoitui kone. Sillä, jos kone saisi valita, se valitsisi parasta – eli Kendallin.
Kaikki palaset loksahtivat paikoilleen
Rauman teatteri halusi uudistaa logonsa ja visuaalisen ilmeensä vastaamaan nykypäivän monimediatarpeita. Samalla nimi lyhentyi Rauman kaupunginteatterista muotoon Rauman teatteri.