Nykyaikainen ilme perinteikkäälle konditorialle

Kontion-Konsepti-Feed-1080x1080px-Trendsettereille.png

Makuasioita vuodesta ´59 -konsepti

Kontion kahvilat ja leipomo on toiminut Raumalla yhtäjaksoisesti vuodesta 1959. Se on alueen vanhin ja tunnetuin, mutta kehittää koko ajan uutta. Ajatus ”vaalimme perinteitä ja kehitämme uutta” konseptoitiin houkuttelevalla tavalla puhuttelemaan kaikkia asiakkaita. Oman aikansa trendsettereille – Makuasioita vuodesta ´59.

– Viestintä on ollut minulle uutta ja Bonde on hyvin kertonut, miten viestintää lähdetään tekemään ja kehittämään. Pienin askelin olemme saaneet viestintää yhdennäköiseksi ja selkeämmäksi. Viestintäsuunnitelma auttaa, sillä sen avulla tiedämme, mitä on jo tehty ja mitä tulevaisuudessa tehdään, Kontion Katariina Hietaniemi sanoo.

1-Katariina.jpg

Konseptin lisäksi Kontion viestintää on lähdetty kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa erilaisin toimenpitein.

TEHDYT TYÖT:

  • Makuasioita vuodesta ´59 -konsepti

  • Viestintäkumppanuus (viestinnän suunnittelu, sisällöntuotanto, graafiset työt, maksettu somemainonta)

  • Nettisivut


Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Edellinen
Edellinen

Sanaleikillä huomioarvoa lääkärikeskukselle

Seuraava
Seuraava

Jos kurnii valitse kurmee