Suunnitelmallisuutta keittiökalusteiden markkinointiin
MaVi-Kalusteen viestinnästä on saatu suunnitelmallisempaa ja tavoitteellisempaa. Bonde auttaa yritystä niin viestinnän suunnittelussa kuin tuotannossakin.
Asiakaslehti vahvistamaan Kendall-brändiä
16-sivuinen Koneen rakastaja on laadukas julkaisu, tarkkaan konseptoitu kokonaisuus, joka tukee Kendall-brändiä.
Uusi ilme ja konsepti herättää mielenkiinnon
Datavarma konsepti ja brändi-ilme Rauman Jukulle.
Strategia ja brändi-ilme tukemaan kasvua
Bonde toimi apuna strategian päivittämisessä, suunnitteli konsernille uuden brändi-ilmeen ja kiteytti Wiklin lupauksen sloganiksi ja markkinointiteksteiksi.
Apua ennakkomarkkinointiin – Metsä Group avoimet ovet 2024
Bonde auttoi Metsä Fibreä avoimet ovet 2024 -tapahtuman ennakkomarkkinoinnissa.
Merellinen brändi-ilme ja slogan
Marina Vistalle suunniteltiin logo, slogan, visuaalinen ilme ja nettisivut.
Kiveen hakattu slogan
Brändiuudistuksessa Rauman Energia halusi korostaa Toimii.-lupaustaan sekä ottaa REO-lyhenteen virallisesti takaisin käyttöön.
Terästystä TuraSteelin viestintään
Yrityksen nimi ja ison kaivinkoneen hahmo veivät ajatukset kymmeniä miljoonia vuosia taaksepäin, ja näin syntyi konsepti “Turassic Park”.
Ilossa ollaan! -konseptilla yhdenmukaisuutta viestintään
Kotihoito 100:lle suunniteltiin viestinnän konsepti, joka toimii punaisena lankana ja ohjenuorana kaikessa yrityksen markkinointiviestinnässä.
Muottiin valetut vuodet – 50 vuotta kansien väliin
Toteutimme Muottituote Group Oy:n juhlavuoteen 130-sivuisen historiikin, julistesarjan sekä juhlakutsun.
Ol niingon gotonas in english
Bonden toimistolla syntyi uudelle International House Rauma -palvelulle logo, visuaalinen ilme ja viestinnän konsepti.
Viestintäkumppanina FB Ketjun arjessa
Viestintäsuunnitelmalla ja vuosikellolla tehokkuutta FB Ketjun viestintään.
Säännöllisyyttä ja uusia ideoita viestintään
Konseptoidulla ja säännöllisellä sisällöntuotannolla ja mainonnalla halutaan kasvattaa entisestään Vesi-Lammelan imagoa, osaamista, tekijöitä ja tunnettuutta.
Imago rakennetaan konseptin varaan
Semkon sloganin “Meidän varaan rakennetaan” ympärille suunniteltiin konsepti ja visuaalinen ilme.
Energiayhtiö huumorilla höystettynä
Bonde ja VSV ovat tehneet yhteistyötä monipuolisesti: Energinen naapurisi -konseptin jalostaminen, henkilöstölehti, videosarja.
Mieleenpainuvaa kuvitusta teatterille
Rauman teatterin monien esitysten visuaalinen ilme on bondelaisten käsialaa.
Johtoajatus kirkasti sähköyhtiön brändin
Bonde loi Omavoimalle viestinnän konseptin Paikallinen johdossa.
Paras päätös diginä
e-Opille luotiin Mitä diginä -konsepti, jossa tutut sanonnan saivat uuden asun. Kaiken tiivistää slogan ”Mitä diginä haluat opettaa.”