Apua ennakkomarkkinointiin – Metsä Group avoimet ovet 2024

Metsä Groupin Rauman sellutehtaalla ja sahalla oli avoimet ovet lauantaina 25.5.2024. Tapahtumaan tehtiin kattavaa ennakkomarkkinointia, ja paikalle saapuikin kiitettävä määrä kävijöitä.

Lähtötilanne

Bonde auttoi Metsä Fibreä tapahtuman ennakkomarkkinoinnissa. Tärkeimmät viestit olivat tapahtuman ajankohta ja ilmaiset bussikuljetukset, sillä Maanpääntie oli tapahtuman ajan suljettu autoliikenteeltä. Metsä Groupilla oli valmiit graafiset pohjat tapahtuman markkinointimateriaaleille sekä alustava suunnitelma mainospaikoista. Bonden kautta tapahtumaan järjestyi myös valokuvaaja, joka taltioi tapahtuman kokonaisvaltaisesti järjestelyistä tunnelmaan.

Bonden ratkaisu

Bonde tarjosi kaivattua helppoutta, ja hoidimme avaimet käteen periaatteella mainospaikkojen toteutussuunnitelman, selvittelyn, varaukset sekä mainosmateriaalien valmistuksen ja toimituksen. 

Tapahtumaa markkinoitiin monikanavaisesti niin paikallisissa printtilehdissä, tienvarsien led-näytöillä, digikampanjana Sanoman kanavissa sekä esitteenä, joka jaettiin valittujen postinumeroiden alueilla Rauman kotitalouksiin.

Lopputulos

Ennakkomarkkinoinnilla tavoitettiin laaja yleisö Rauman alueella ja tapahtumassa oli kiitettävä määrä kävijöitä.

“Lämmin kiitos Bonden väelle hienosti sujuneesta yhteistyöstä. Tapahtumassamme vieraili 2000 henkeä ja kylläpä hienosti olivat löytäneet tiensä ilmaisten kuljetusten pariin. Tämä oli tulosta hyvästä ja riittävästä ennakkomarkkinoinnista.”

– Riikka Kaukosalmi, Rauman sellutehtaan ja sahan viestintäpäällikkö, Metsä Fibre


Kaipaako sinunkin yrityksesi helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?

Edellinen
Edellinen

Strategia ja brändi-ilme tukemaan kasvua

Seuraava
Seuraava

Merellinen brändi-ilme ja slogan