Suunnitelmallisuutta keittiökalusteiden markkinointiin

MaVi-Kaluste on raumalainen kalustevalmistaja, joka panostaa laatuun ja kotimaisuuteen. Rauman Lapin tehtaalla puuseppien käsissä syntyvät mittatilaustyönä niin ainutlaatuiset keittiö- kuin kylpyhuonekalusteetkin. Yrityksen erityisosaamista ovat upeat retrokeittiöt.

Lähtötilanne

MaVi-Kaluste kaipasi viestintäkumppania kokonaisvaltaisen viestinnän suunnitteluun ja markkinoinnin kehittämiseen. Bonde oli jo aiemmin suunnitellut MaVille radiomainoksen sekä luonut yritysesittelyvideon.

Yritysvideon ensimmäinen osa.

Bonden ratkaisu

MaVille luotiin viestintä- ja julkaisusuunnitelma sekä määriteltiin tavoitteet. Ensin luotiin viestinnälle perusta ideoimalla viestinnän konsepti ja uudistamalla nettisivut. Samalla yrityksen brändi-ilmeeseen tehtiin kevyttä päivitystä.

Yhteistyön alusta alkaen yhteydenpito Bonden ja asiakkaan välillä on ollut aktiivista, ja kaikki viestinnän sekä markkinoinnin toimenpiteet suunnitellaan yhdessä.

MaVin kotisivujen etusivu

MaVi-Kalusteelle tehtiin uudet nettisivut – www.mavi-kaluste.fi

Lopputulos

“Ei kaikille, vaan sinulle.”

“Ei hyllystä, vaan tilauksesta.”

“Ei Kiinasta, vaan Suomesta.”

“Ei tuumaillen, vaan millilleen.”

Viestintä ja markkinointi on suunnitelmallisempaa, tavoitteellisempaa ja sen vaikuttavuutta seurataan säännöllisesti. Bonde auttaa yritystä niin viestinnän suunnittelussa kuin tuotannossakin.

MaVi-Kalusteen esite

Yrityksen toimitusjohtaja Juha Mäkilä tietää, että Bonden puoleen voi aina kääntyä.

”Luotan bondelaisten näkemykseen siinä mitä kannattaa tai ei kannata tehdä, joten viestinnän ja markkinoinnin johtamisen olen antanut heidän vastuulleen.”

”Osallistuimme alkuvuonna Asta-messuille ja ennakkomarkkinointi oli Bonden vastuulla. Markkinointi onnistui todella hyvin, sillä tapaamisia varattiin kiitettävä määrä etukäteen ja saimme hyviä tarjouspyyntöjä. Tapahtuman järjestäjätkin kehuivat ennakkomarkkinointiamme. Bonden kanssa messumateriaalien valmistus sujui joutuisasti, sillä minun ei tarvinnut kuin kommentoida aineistoja ja noutaa valmiit materiaalit painosta.”

MaVi-Kalusteen messuosasto Asta-messuilla 2025

MaVi-Kalusteen messuosasto Asta-messuilla.


Kaipaatko sinäkin helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?

Seuraava
Seuraava

Asiakaslehti vahvistamaan Kendall-brändiä