
Brand
Boutique
Tarjoamme viestinnän parissa työskenteleville selkeyttä arkeen ja alan parhaat toimintamallit.
Yrityksen johto saa meiltä selkeän näkemyksen siitä, miten parempi viestintä luo parempaa liiketoimintaa.
Brändi
Mitä ihmiset puhuvat yrityksestäsi, kun et ole paikalla?
Tunnistettava ja vahva brändi erottuu kilpailijoista, herättää mielenkiinnon ja jää mieleen. Yritys-, työnantaja- tai tuotebrändi vahvistuu viestinnän ja markkinoinnin keinoin.
Kaiken perustana on inhimillinen luovuus ja asiakkaan yrityksen kokonaiskuvan sekä tarpeen ymmärtäminen.
Näitä tarvitaan vahvan brändin rakentamiseen:
Logo ja visuaalinen ilme
Slogan / lupaus
Pääviestit ja hissipuhe
Luova suunnittelu ja ideointi
Viestintä & markkinointi
Viestimällä paremmin brändi kirkastuu, työnantajakuva kohenee, syntyy lisää liidejä ja myyntiä, sisäinen viestintä tehostuu ja työntekijöiden sitoutuminen kasvaa.
Ulkoinen viestintä: brändin rakentaminen, sidosryhmät, asiakasviestintä, työnantajakuva
Sisäinen viestintä: työnantajakuva, henkilöstökokemus, sitouttaminen, sisäinen ymmärrys ja ylpeys työnantajasta
Markkinointi: myynnin edistäminen, kaupalliset tavoitteet, kasvu, uudet tuotteet ja palvelut
Viestintästrategia ja vuosisuunnitelma kertovat miksi, missä, miten ja milloin viestitään. Suunnitelma tuo rauhaa ja helppoutta arjen viestintään sekä varmistaa, että viestinnän toimenpiteet tukevat yrityksen strategiaa.
Jatkuva kumppanuus
Bonden viestintäkumppanuus on stressitön, tehokas ja helppo tapa tehdä viestintää ja markkinointia. Asiantuntijamme ovat apunasi viestinnän suunnittelussa ja tuotannossa.
Viestinnän kumppanuus sisältää:
Nimetty asiakasvastaava, johon voit olla aina yhteydessä. Hän varmistaa palvelun laadun, pitää kiinni aikatauluista ja vetää säännölliset palaverit.
Säännöllinen palaverikäytäntö, johon kuuluvat sopimuksen mukaan viestintävartit, kuukausipalaverit ja kvartaalipalaverit.
Yhdessä sovittu tuntipankki, jonka myötä saat käyttöösi koko Bonden tiimin osaamisen, näkemyksen ja kokemuksen – ilman sairauspoissaoloja, lomia tai ärrimurripäiviä!
Läpinäkyvä ja ennustettava kustannusrakenne, jonka avulla voit helposti budjetoida markkinointiin ja viestintään käyttämäsi rahat.
Autamme sinua…
Omistaja / yrittäjä, tekemään parempaa bisnestä ja kasvattamaan yrityksen arvoa.
Toimitusjohtaja, keskittymään yrityksen kokonaisvaltaiseen johtamiseen ja kehittämiseen.
HR-päällikkö, sisäisen viestinnän kirkastamisessa ja työnantajakuvan rakentamisessa.
Hallituksen jäsen, strategian kirkastamisessa sanallisesti ja visuaalisesti.
Viestintä- ja markkinointipäällikkö, suunnittelemaan luovia ideoita ja toteuttamaan niitä arjessa.
Kaikkia viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleviä selventämään, mikä on oikeasti tärkeää ja mikä vain sekalaista silppua, joka sotkee arjen ja tuottaa stressiä, mutta ei vie asioita eteenpäin.
Haluatko…
enemmän myyntiä?
kannattavampaa kauppaa?
paremman asiakaskokemuksen?
kirkkaamman brändin?
sitoutuneempaa henkilöstöä?
lisää työhakemuksia?
helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?