Strategia ja brändi-ilme tukemaan kasvua

Wikli-konserni on erikoistunut maatalouden konsultoinnin toimeksiantoihin ja maatalouden taloushallintoon. Pääkohderyhmänä ovat maatalousyritykset.

Wikli uusi logo ja brändi-ilme

Lähtötilanne

Wikli halusi seitsemännen toimintavuotensa kunniaksi kehittää brändiään ja päivittää konsernin strategiaa ja palvelutarjontaa vastaamaan asiakastarpeita.

Bonden ratkaisu

Bonde toimi apuna strategian päivittämisessä, suunnitteli konsernille uuden brändi-ilmeen ja kiteytti Wiklin lupauksen sloganiksi ja markkinointiteksteiksi. Lisäksi Bonde osallistui palvelumuotoiluun ja tuotteistukseen.

Wikli mainoskuva, jossa lehmät ja teksti maa & talous
Wikli mainoskuva, jossa pelto ja teksti maa sydän talous

Lopputulos

Uusi logo ja värimaailma kuvaavat kasvua, juurevuutta ja luonnonläheisyyttä. Slogan “Sinulla maa – talous meiltä.” tiivistää Wiklin palvelukuvauksen ja leikittelee maatalous-sanalla. Samaa leikittelyä käytetään konseptiteksteissä.

Uuden brändi-ilmeen ja konseptin jalkauttamista jatkamme yhdessä viestinnän kumppanuudella.

“Odotuksemme yhteistyöstä olivat tietysti kovat, olihan Bonde valittu kumppaniksi tarkan kilpailutuksen kautta ja tehtävälista oli pitkä. Yhteistyömme on onnistunut hienosti ja Wiklillä on nyt uusi, kirkastettu ilme, jota tyytyväisinä esittelemme.

Brändi jää helposti vain kuviksi tai ylipäätään pinnalliseksi, mutta olemme saaneet koko yritykseen uutta pontta ja tekemisen meininkiä kirkastetun brändin, uuden tuoteperheen ja freesattujen kotisivujen avulla. Kaiken tämän lanseeraamiseen saimme apua bondelaisilta kautta linjan. Näin ollen jatkamme yhteistyötä tulevaisuudessakin.”

– Armi Lähde, toimitusjohtaja Wikli Control Oy


Kaipaako sinunkin yrityksesi helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?

Edellinen
Edellinen

Uusi ilme ja konsepti herättää mielenkiinnon

Seuraava
Seuraava

Apua ennakkomarkkinointiin – Metsä Group avoimet ovet 2024