Uutta näkökulmaa voiteluaineiden myyntiin

 
kendall-t-paitatekstit-1.png
 

Jos kone saisi valita -konsepti

Kendallin voiteluaineet ovat jokaisen moottoriaan rakastavan henkilön ja yrityksen ykkösvalinta. Kendallin tuotteet ovat tunnettuja laadustaan, mutta hieman korkeampi hinta saattaa säikäyttää osan potentiaalisista asiakkaista pois.

Bonde ideoi Kendallille konseptin, jossa näkökulma käännettiin maksavasta asiakkaasta moottoriin ja koneeseen.

Konseptissa näkökulman on hyvä olla vähän erilainen, huomiota herättävä, hassu, erottuva tai muuta, joka pysäyttää ja kiinnittää huomiota. Kendallin kohdalla näkökulmaksi valikoitui kone. Sillä, jos kone saisi valita, se valitsisi parasta – eli Kendallin. Näin syntyi mainonnan ja viestinnän konseptia JOS KONE SAISI VALITA.

"Jos kone saisi valita konsepti on toiminut kirkkaana punaisena lankana markkinoinnissamme ja jopa asiakkaamme ovat ottaneet sitä käyttöön ja tuunanneet siitä omia versioitaan,"

— Meli Valo, Kendallin toimitusjohtaja

Konseptista muodostuu yrityksen markkinoinnin ja viestinnän punainen lanka, jonka tulee näkyä vahvasti joka kanavassa ja kaikessa mitä yritys tekee, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Kendalille suunniteltiin koneen näkökulmasta myös muita tekstejä, joita yritys voi viestinnässään hyödyntää:

"ON SE KONE"

"JA VOIMA ON KANSSASI"

"MÄ HALUUN KIIHDYTTAA"


Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Edellinen
Edellinen

Brändi globaalille teknologiayritykselle

Seuraava
Seuraava

Kaikki palaset loksahtivat paikoilleen