Brändi globaalille teknologiayritykselle

Yhdysvaltalainen globaali teknologiayritys Pitney Bowes myi Ruotsin, Suomen, Tanskan, Norjan, Sveitsin ja Italian liiketoimintansa alkuvuodesta 2019. Uudelle yritykselle tarvittiin kokonainen brändi-identiteetti nimestä visuaaliseen ilmeeseen ja logoon.

Uusi yritys halusi olla vahvasti ratkaisemassa asiakkaidensa haasteita, mitä kautta Bonden Antti Lehto päätyi nimeen Azolver lukuisien ideointikierrosten ja erilaisten due diligence -vaiheiden kautta.

Täytyi muun muassa varmistua, ettei kyseisellä nimellä ole minkään maan kaupparekistereissä yrityksiä ja että verkkotunnukset ovat vapaana.

Bonde loi Azolverille ilmeen, jonka teemana on Open the Knot.

TEHDYT TYÖT:

  • Nimi

  • Logo ja brändi-ilme

  • Graafinen ohjeisto

  • Lomakkeisto (esitteet, Powerpoint-pohjat, käyntikortit ym.)

  • Animaatio

  • Sähköpostimarkkinointi


Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Edellinen
Edellinen

Loistoa valotaidetapahtuman markkinointiin

Seuraava
Seuraava

Uutta näkökulmaa voiteluaineiden myyntiin