Pilkettä ravintolan viestintään

buenavista_karuselli_pikaruoan_vatsakohta.jpg

Buena Vista on raumalainen seurustelu- ja ruokaravintola kanaalin rannassa. Ravintola haluaa tarjota asiakkailleen rentoja ravintolaelämyksiä ja tämän myötä mielihyvää.

Bonde suunnitteli Buena Vistalle viestinnän konseptin, jossa käännettiin vasta-sanan sisältävät sanat ja yhdyssanat muotoon vatsa, näin saatiin tuttuja sanoja uusilla merkityksillä. Ei hienostella vaan puhutaan reilusti vaan vatsasta – sitähän ravintolaan tullaan täyttämään. Konsepti haastaa tarkistamaan ”kuulinko/näinkö” oikein, jolloin viesti jää hyvin mieleen. Ilme on yksinkertaisen tyylikäs.

– Konsepti on ollut erittäin miellyttävä, markkinointi on selkeää, nopeaa ja jopa helppoa. Asiakkailta on tullut paljon kiitosta. On siis ollut toivottu uudistus kaiken kaikkiaan, ravintoloitsija Tuomas Toivanen kiittelee.

Konseptista muodostuu yrityksen markkinoinnin ja viestinnän punainen lanka, jonka tulee näkyä vahvasti joka kanavassa ja kaikessa mitä yritys tekee, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Buena Vistalle suunniteltiin ”vatsan” näkökulmasta useita erilaisia tekstejä, joita yritys voi viestinnässään hyödyntää: Pikaruoan vatsakohta. Vatsalause pakasteruoalle. Raaka-aineilla vatsavirtaan.

buenavista_karuselli_NortamomPiffsteek.jpg

Konseptin lisäksi Buena Vistan viestintää on lähdetty kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa erilaisin toimenpitein.

TEHDYT TYÖT:

  • Anna vatsasi puhua -konsepti

  • Sisällöntuotanto (Annoksella on tarina ja Raaka-aineilla vatsavirtaan -juttusarjat)

  • Viestinnän suunnittelu ja viestintäsuunnitelma

  • Canvan käyttökoulutus

  • Graafiset työt


Kaipaatko sinäkin helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Edellinen
Edellinen

Jos kurnii valitse kurmee

Seuraava
Seuraava

Elämyksiä Lukko-perheelle