Johtoajatus kirkasti sähköyhtiön brändin

Rauman ja Vakka-Suomen alueella toimiva sähkönmyyntiyhtiö Omavoima laajeni vuoden 2022 alussa Pirkanmaalle, ja brändi tarvitsi kirkastusta sekä uutta viestinnällistä suuntaa. Lupaukseksi oli jo kiteytynyt ”Paikallinen tekee hyvää”, tarvetta oli vielä viestinnän konseptille.

Konseptikuvaukset järjestettiin Johanna Sjövallin studiolla Porissa. Kuvat: Johanna Sjövall

Ratkaisu oli ”johtaa viestit johtoajatuksella” eli hyödynnettiin ja omittiin kaikki sanat sekä sanonnat missä oli mukana johto, kuitenkin siten että viestit liittyvät Omavoiman palveluihin ja toiminnan laatuun. Brändikuvissa ja -videoissa johtoajatus sitten lähtikin reippaasti laukalle, kuitenkin sisältäen aina asiakkaille merkitsevät viestit.

Omavoiman markkinointipäällikkö Anna-Mari Nyyssönen on ollut tyytyväinen yhteistyöhön.

– Bonden kanssa työskentely on ollut vaivatonta ja helppoa. Meidän ajatuksista konseptiin liittyen saatiin todella nopeasti kiinni. Lopputulos on hyvä ja helposti jatkoon sovellettava.


Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Lisää referenssejämme

Edellinen
Edellinen

Mieleenpainuvaa kuvitusta teatterille

Seuraava
Seuraava

Paras päätös diginä