Paras päätös diginä

e-Oppi tarjoaa opetukseen alan kehittyneimmät digioppikirjat. Yritys on kuitenkin nuori ja markkinoilla haastajan asemassa, jolloin onnistunut viestintä vaatii erottumista. Konseptissa Mitä diginä tutut sanonnat saivat uuden asun, sisältö puhuttelee kiinnostavasti ja huomiota herättävästi kohderyhmiä.

e-Oppi omi hauskalla tavalla sanan “digi” oppikirjamaailmassa, ja erottuminen kilpailijoista alkoi kaikessa viestinnässä ja kanavissa. Kaiken tiivistää slogan Mitä diginä haluat opettaa.

Toimitusjohtaja Virpi Turunen on ollut kaikin puolin tyytyväinen yhteistyöhön.

– Konseptista tuli erittäin osuva ja siitä saadaan hyötyä pitkäksi aikaa. Yhteistyö sujui hyvin: tarpeitamme kuunneltiin tarkalla korvalla ja ne näkyivät hyvin toteutuksessa.


Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Edellinen
Edellinen

Johtoajatus kirkasti sähköyhtiön brändin

Seuraava
Seuraava

Henkilöbrändäystä Mäkkäriyrittäjälle