Säännöllisyyttä ja uusia ideoita viestintään

Euralainen Vesi-Lammela on vahvasti paikallinen ja luotettava LVI-alan toimija, jonka asiakkaina ovat niin omakotiasujat kuin teollisuusyritykset ja julkinen sektori.

Sehän on seLVIö -konseptikuva

Lähtötilanne

Vesi-Lammelan vahvuutena ovat pitkät asiakassuhteet, erikoisosaaminen ja sitoutunut henkilöstö. Yritys on tunnettu Länsi-Suomen alueella, mutta halusi viestintäänsä säännöllisyyttä ja järjestelmällisyyttä, mikä ei onnistu omien töiden ohessa.

Viestinnästä toivottiin erottuvaa ja Bondelle annettiin vapaat kädet sen suunnitteluun. Säännöllisellä sisällöntuotannolla ja mainonnalla halutaan kasvattaa entisestään yrityksen imagoa, osaamista, tekijöitä ja tunnettuutta.

Vesi-Lammelalle suunniteltu autoteippaus

Bonden ratkaisu

Yhteistyön aluksi Vesi-Lammelalle tehtiin viestintäsuunnitelma ja vuosikello, mitkä helpottavat viestinnän ja markkinointitoimenpiteiden suunnittelua ja toteutusta. Bonden on viestinnän suunnittelun lisäksi ollut vahvasti mukana tuotannossa.

Tehtyjä toimenpiteitä:

  • Konsepti ja “Sehän on seLVIö” -slogan

  • Piirroshahmon suunnittelu

  • Nettisivut

  • Sisällöntuotanto: tekstit, valokuvaus ja somevideot

  • Ilmoitusvalmistus

  • Teippausten suunnittelu

  • Uuden myymälän ulkoasun suunnittelu

Lopputulos

Viestinnästä on tullut yhdenmukaista ja mieleen jäävää.

“Yhteistyötä Bonden kanssa on helpottanut huomattavasti, kun asiakasvastaava on jo entuudestaan tuttu. Kaikki perustuu luottamukseen, kun asiat voi sanoa siten kuin ne ovat. Meillä on hyvä fiilis Bondesta ja kaikki on sujunut tähän asti todella hyvin.”

Matti Lammela, Vesi-Lammela Oy

“Olemme tykänneet videoista ja mainoksista todella paljon. Yhteistyö on kivan rentoa ja Bonden tekijät saavat hyvin meidän väen rentoutumaan kuvaustilanteissa. Yhteistyö on helppoa ja vaivatonta sekä ajatuksistamme on saatu hyvin kiinni.”

Emmi Lammela, Vesi-Lammela Oy

Vesi-Lammelalle suunnitellut ikkunateippaukset

Kaipaako sinunkin yrityksesi helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?


Lisää referenssejämme

Edellinen
Edellinen

Viestintäkumppanina FB Ketjun arjessa

Seuraava
Seuraava

Imago rakennetaan konseptin varaan