Johtoajatus kirkasti sähköyhtiön brändin

Omavoima - Paikallinen johdossa.
Nainen laulamassa hiustenkuivaajaan.
Sisältökonsepti by Bonde.

Rauman ja Vakka-Suomen alueella toimiva sähkönmyyntiyhtiö Omavoima laajeni vuoden 2022 alussa Pirkanmaalle, ja brändi tarvitsi kirkastusta sekä uutta viestinnällistä suuntaa. Yhtiön lupaukseksi oli jo kiteytynyt ”Paikallinen tekee hyvää”, tarvetta oli vielä viestinnän konseptille.

Mies soittamassa "kitaraa" eli imuria.
Sisältökonsepti by Bonde.
Konseptikuvaukset järjestettiin Johanna Sjövallin studiolla Porissa. Kuvat: Johanna Sjövall

Ratkaisu oli ”johtaa viestit johtoajatuksella”. Eli hyödynnettiin ja omittiin kaikki sanat ja sanonnat missä oli mukana johto, kuitenkin siten että viestit liittyvät Omavoiman palveluihin ja toiminnan laatuun. Brändikuvissa ja -videoissa johtoajatus sitten lähtikin reippaasti laukalle, kuitenkin sisältäen aina asiakkaille merkitsevät viestit.

Anna-Mari Nyyssönen, Omavoima

Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?

Ota yhteyttä
antti.lehto@bonde.fi
0400 71 21 71