Ratkaisu brändi-identiteettiin
Yhdysvaltalainen globaali teknologiayritys Pitney Bowes myi Ruotsin, Suomen, Tanskan, Norjan, Sveitsin ja Italian liiketoimintansa alkuvuodesta 2019. Uudelle yritykselle tarvittiin kokonainen brändi-identiteetti nimestä visuaaliseen ilmeeseen ja logoon.
Uusi yritys halusi olla vahvasti ratkaisemassa asiakkaidensa haasteita, mitä kautta Bonden Antti Lehto päätyi nimeen Azolver lukuisien ideointikierrosten ja erilaisten due diligence -vaiheiden kautta.
Täytyi muun muassa varmistua, ettei kyseisellä nimellä ole minkään maan kaupparekistereissä yrityksiä ja että verkkotunnukset ovat vapaana.
Bonde loi Azolverille ilmeen, jonka teemana on Open the Knot.
Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta
ja viestinnällisiä elämyksiä?
Ota yhteyttä
juha-pekka.ketonen@bonde.fi
+358 44 765 7850